Blogia
ExperimentalSocioPresbitationFashionableFreaks

Xarxa Sense Fils

Xarxa Sense Fils Hola a tothom,

Ahir assemblea a l'infoespai sobre la cooperativa de xarxa sense fils. Per a qui no en sàpiga res;

És tracta de crear una infraestructura a Barcelona que permeti crear una xraxa interna dels MMSS i al mateix temps proporcionar internet de banda ampla. Actualment estàn en fase de colocaciò de nodes troncals (Antena + Router LinkSYS + cablejat de l'antena del terrat a casa teva). Aixì que si coneixes un edifici alt de barcelona on si puguin penjar antenes, ja saps, avisa!!!

També pots donar-te d'alta si tens visió directa a un dels nodes. Comorl?!

Puja al terrat de casa teva, conecta el portatìl o dispositiu wireless i busca la xarxa "xfs-coop". Si la trobes és que ja tens cobertura.

Durant aquests dies aniran passant flyers a les zones amb cobertura.

Vegeu el link presbitutes!: http://www.moviments.net/tiki-index.php?page=InternetsenseFils

En construcciò; DonesSenseFils

NEXT::assemblea 25/05/2005::

CZL

2 comentarios

Fetish Clon -

Oye neng, tio, tu te callas neng! A mi me mola mogollón esto de la movida libre sabes? Es tu problema si te has gastado una pasta en el subwoofer, yo tuneo mi buga en el chatarrero tio y con los colegas estamos montando una red de tunning libre neng! Yo soy el puto amo con mi buga tio, es una puta antena móvil! Lleva un router linkSYS con neones que te cagas y la peña se conecta en mi buga o se montan un fistón que flipas pinchando technodark por streaming neng!!

neng -

Sois una pandilla de aficionados. Lo que tendriais que hacer es daros de alta en una compañia con garantias i pagar como todo el mundo. Basta de tanta comunicación libre. La comunicación se paga neng!!! A mi buga le monté un subwoofer del 15 por wireless i me costo una pasta. No es justo que vosotros tengais viestra red libre Neng!!!